Instagram TikTok-тэй өрсөлдөхүйц бие даасан Reels программыг гаргахаар төлөвлөжээ
Instagram богино хэлбэрийн видео бичлэгийн функц болох Reels-ийг бие даасан программ болгон ашиглахаар төлөвлөж байна.
Instagram-ийн толгой компани болох Meta нь TikTok-ийн АНУ дахь хэрэглээг ашиглахын зэрэгцээ хэрэглэгчийн туршлага, оролцоог сайжруулах санааг судалж байна.
2020 онд Reels Instagram-д нэгдсэнээр уг платформ нь өрсөлдөөнтэй зах зээлд хэрэглэгчдийг хадгалсаар ирсэн. Тусгай зориулалтын Reels программ нь TikTok-тай адил илүү төвлөрсөн богино хэмжээний видео туршлагыг контентыг хөгжүүлэх боломжийг олгодог. Мета өмнө нь холимог, бие даасан функцуудыг хэрэглээнд нэвтрүүлэхийг оролдсон.

Зарим улс оронд зохицуулалтын хяналт, хоригийг үл харгалзан TikTok-ийн зах зээлийн өсөлт нэмэгдсээр байгаа тул Reels программыг Insagram эхлүүлэхээр болжээ. Дэлхий даяар тэрбум гаруй идэвхтэй хэрэглэгчтэй TikTok-ийн алгоритм нь олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн оролцооны стандартыг тогтоосон. Үүний зэрэгцээ, Instagram нь замбараагүй интерфейсийнхээ төлөө шүүмжлэлд өртөж, зарим хэрэглэгчид зураг хуваалцах аппликейшн болох анхны зорилгоосоо холдсон гэж үзэж байна.
Reels программнь “Таны төлөө” хуудас, дэвшилтэт засварлах хэрэгсэл, хөгжмийн үл үзэгдэх интеграцчлал зэрэг функцуудыг ашиглан хялбаршуулсан платформ болгоно гэж амлалаа. Энэ нь Instagram-ийн мөнгө олох бодлогын талаар санаа зовниж буй контент бүтээгчдэд шинэ боломжуудыг бий болгож магадгүй юм.
Мета бие даасан Reels программыг урагшлуулах төлөвлөгөөгөө батлаагүй бөгөөд төсөл нь судалгааны шатандаа явж байгаа аж. Хэрэв ашиглалтад орвол олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэлд мэдэгдэхүйц өөрчлөлт гарч, богино хэлбэрийн видеог онцлог шинж чанараас нь шалтгаалж орлогын эх үүсвэр болгохоор зорьжээ.