Авто

Солонгос Hypercar: Genesis Le Mans

Солонгосын тансаг зэрэглэлийн энэхүү шинэ LMDh прототипээрээ GMR-001-ийг дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээн болон IMSA-д уралдуулах болно.

Hyundai-ийн тансаг гар болох Genesis их хэмжээгээр уралдаж байна. Лхагва гарагт тэрээр Genesis Magma Racing-ийг эхлүүлж, анхны уралдааны машин болох GMR-001-ийн загварыг танилцуулжээ. Энэ бол Genesis-ийн 2026 онд болох Дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээнд (WEC), 2027 онд Хойд Америкт болох IMSA WeatherTech цуврал тэмцээнд оролцохыг зорьж буй шилдэг уралдааны загвар юм. Энэ нь Genesis Ле Манс руу явна гэсэн үг юм.

GMR-001 нь IMSA болон Le Mans-ийн удирдах байгууллага болох ACO-ийн хамтарсан бүтээл LMDh-ийн дизайны дагуу бүтээгдсэн. LMDh машинууд нь сонгосон дөрвөн ханган нийлүүлэгчийн аль нэгнийх нь нүүрстөрөгчийн явах эд ангиудын эргэн тойронд бүтээгдсэн бөгөөд нийтлэг хосолсон эд ангиудыг ашигласан байна. Williams-ийн зай, Bosch-ийн мотор, X-Trac-ын дамжуулалт. Genesis нь явах эд ангиудыг Францын бүтээгч Oreca-тай, WEC-д IDEC Sport багтай хамтран ажиллах болно.

Үйлдвэрийн эхний хоёр жолооч нь Ле Манын гурван удаагийн ялагч Андре Лоттерер, 2023 оны IMSA GTP аварга Пипо Деррани нар юм. GMR-ийн багийн захирал Формула 1-ийн олон шүтэн бишрэгчид болох Renault-ийн хөтөлбөрийг олон жилийн турш удирдаж байсан Сирил Абитебулдтай хамтарч ажиллах гэнэ. Сүүлийн үед тэрээр Hyundai раллигийн дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээнд түрүүлэхэд тусалсан юм. Анхны улиралдаа бэлтгэхийн тулд GMR ирэх жил Логан Саржент, Жэйми Чадвик, Матис Жауберт нараас бүрдсэн багтай Европын Ле Манын цувралд LMP2-т оролцох болно.

LMDh нь автомашин үйлдвэрлэгчдэд дээд түвшний спорт автомашины уралдаанд оролцох харьцангуй хямд шийдлийг гаргаж өгсөн. Энэхүү дүрмийн дагуу бүтээгдсэн машинууд болох Acura ARX-06, Alpine A424, BMW M Hybrid V-8, Cadillac V-Series.R, Lamborghini SC63, Porsche 963, Мөн Le Mans. Hypercars (LMH) нь Toyota GR-010, Peugeot 9X8, Ferrari 499P зэрэг машинуудад Oreca нь одоогоор Acura болон Alpine явах эд анги нийлүүлдэг байна.

Дүрэм журмын нэг хэсэг болгон Genesis нь машины их биеийг зохион бүтээж, хөдөлгүүрийн сонголтыг бие даан хийсэн байна. Солонгосын компани төлөвлөсөн эрчим хүчний нэгжийнхээ талаар юу ч нээгээгүй ч орчин үеийн ихэнх загварууд нь жижиг, турбо хөдөлгүүртэй V-6 эсвэл V-8-уудыг ашигладаг.

Genesis нь BMW M болон Mercedes-AMG зэрэг машинуудтай өрсөлдөхүйц биш ч стандарт Genesis шугамаас дээгүүр байрласан спорт загварын автомашинуудын цуврал болох Магма төслөөрөө спортын үнэлэмжээ нэмэгдүүлэхийг зорьж байна. Genesis Magma Racing бол уралдааны замыг холбох брэндийн арга зам юм. “Моторспортод энэ орсон нь Genesis-ийн хувьд хувьсал юм” гэж Genesis-ийн бүтээлч ажилтан Люк Донкерволке мэдэгдэлдээ дурджээ. Тэрээр “Бид брэндийнхээ хил хязгаарыг даван туулахыг эрмэлзэхийн хэрээр мотоспорт нь биднийг хэрхэн бүтээж, шинийг санаачилж дэвшилтэт, тод солонгос гэсэн үндсэн үнэт зүйлстэй төгс нийцүүлэх боломжийг олгодог.” гэж мэдэгджээ.

Холбоотой мэдээнүүд

Back to top button