highlight.mn сайтын зүгээс энэ 7 хоногийн шилдэг рекламуудыг #highlight хийж байна.
1. Translated: Human Touch
Брэнд: Translated
Aгентлаг: Auge, Итали
Translated брэндийн судалгааны дүгнэлтээр хүмүүс өдөр бүр өөрсдөө ч мэдэлгүй бүр орчуулга хийдэг. Бид өөрсдийн соёл, туршлага, итгэл үнэмшилд тулгуурлан үгээр илэрхийлж боломгүй хэлийг тайлж байдаг. Хүмүүс бид бүгд өөр өөрсдийн өвөрмөц үзэл бодолд тулгуурлан төсөөлж, өөр өөрийнхрөө ойлгон орчуулан хүлээн авч байдаг.
2. Reinserta: Three
Брэнд: Reinserta
Aгентлаг: Grey Mexico, Мексик
Мексикийн эрүүгийн эрх зүйн тогтолцоонд өртсөн хүүхэд, өсвөр үеийнхний сэтгэл санаа, нийгмийг сэргээх чиглэлээр ажилладаг тэргүүлэгч төрийн бус байгууллага болох Реинсерта Мексикийн нийгмийг “III” богино хэмжээний киногоор дамжуулан хандивын аяндаа нэгдэхийг уриалж байна. Энэхүү кино нь Мексикийн шоронгуудтай харьцаж буй хүүхдүүдийн эх, амьдралын нөхцөл байдлыг харуулахыг зорьсон байна. Кампанит ажлын үеэр цугларсан хандивыг Рэйнсертагийн хэд хэдэн шоронд барьсантай адил нэр хүндтэй амаржих газрууд, Монтеррей хотод шинэ “нялх хүүхдийн номын сан” барих, мөн тэдний дотоод хөгжлийг баталгаажуулах сэтгэл зүй, хууль эрх зүйн тусламжийн хөтөлбөрт ашиглах болно.
3. OPPO: Can I have My Phone Back?
Брэнд: Oppo
Өргөн хэрэглээний электроникийн брэнд OPPO нь Reno 10 загварын гар утасныхаа Monroe цувралыг худалдаанд гаргалаа.
4. Corsair: Luggage
Брэнд: Corsair
Aгентлаг: Australie.GAD, Австрали
Онгоцноос буухдаа зорчигчид ачаа тээшээ авах гэж бөөн бөөнөөр цуглардаг бөгөөд тэдний хамгийн гол анхаарах зүйл бол чемоданаа авах, ирсэн цүнх бүрийг тэднийх мөн эсэхийг шалгах явдал юм. Тиймээс өрсөлдөгчдийнх нь тусламжтайгаар үүнийг ашиглаж яагаад болохгүй гэж. Ачаа тээшний тойруулгууд хэд хэдэн мессежийг дамжуулах болно.
5. Hornbach: Every square meter deserves to be the best in the world
Брэнд: Corsair
Aгентлаг: Heimat, ХБНГУ
Жил бүр боломжийн үнээр амьдрах орон зай багасч байгаа энэ үед бид бүгд амьдрах орон зай, жижиг өрөөнүүдийг багасгах талаар илүү бүтээлч байх хэрэгтэй болох нь тодорхой болж байна. Хэрэв та өөрийн дөрвөн хананы хоорондох зайг хэрхэн нэмэгдүүлэх талаар урам зориг дутмаг байгаа бол Германы DIY дэлгүүр HORNBACH-ийн хамгийн сүүлийн кампанит ажил болох метр квадрат бүрийг хэрхэн үр дүнтэй ашиглахыг харуулсан энэхүү сурталчилгааг сонирхоод үзээрэй.